Forbedringer på økonomisiden, påmeldingssystemet og MinSide er hovedoppdateringene i denne versjonen.
Endringene som er utført i denne versjonen er følgende:
- Økonomisiden er redesignet og forbedret. De store forbedringene er at man nå kan laste ned fakturakopier og hente ned kontoutskrifter. Det skal derfor være mye enklere å få tak i fakturaer som er blitt borte i posten e.l. Kontoutskrifter lages årlig i starten av året for det foregående året, samt på forespørsel. Ta kontakt om du er regnskapsansvarlig og mangler tilgang til Økonomisiden.
- Påmeldingssystemet har en mengde av forbedringer. Det er blant annet mulig å melde på flere samtidig. Dette gjelder kun innen samme avdeling for større bedriftskunder (hver avdeling har som regel eget kundenr. hos oss), men hver avdelingsleder får nå muligheten for å melde på flere samtidig. Kunder med bare en avdeling kan melde på alle man ønsker. Hvis du allerede er kunde hos oss og mangler brukernavn for å logge på eller ikke har det nødvendige tilgangsnivået for å melde på flere (avtaleansvarlig eller administrator), så er det bare å sende en e-post til nettbutikk@renkulde.no.
- På MinSide kan du nå finne ytterligere informasjon om dine påmeldinger til arrangementer og eksamener, deriblant vil man få resultatet på sine egne eksamener her.
- Diverse små feil og mangler er også rettet.
Hvis du allerede er kunde og mangler tilgang til nettbutikken eller tilstrekkelige rettigheter, så er det bare å sende en e-post til nettbutikk@renkulde.no, eller ta kontakt på telefon.
Til informasjon: Det oppstod noen feil på systemet fredag kveld pga oppdateringene, men de skal nå være rettet og alt skal fungere normalt igjen.
Oppdatert 26.10.2012: Følgende feil ble også rettet fredag 25. oktober:
- Problemer med visning av artiklene (Nyheter, "Nyttig å vite" osv.) ved bruk av flere faner.
- Oversikten over brukere i samme firma på MinSide for daglig ledere o.l. er nå forenklet.
- Pluss en del mindre småfeil.